သ႐ုပ္ေဆာင္ ခန္႔စည္သူကို ေတြ႕ဆံုခိုက္ လတ္တေလာ အႏုပညာ လႈပ္ရွားမႈေတြကို
ေမးၾကည့္ရာ “ခုကားက ဒါ႐ိုက္တာ ခ်ေပးတဲ့အတိုင္း ႐ိုက္ရတာပါ။ ပရိသတ္က
ရယ္ရတယ္။ သေဘာက်တယ္ဆုိ အပင္ပန္းခံရက်ိဳး နပ္ပါတယ္။ အဓိကကေတာ့
ပရိသတ္အတြက္ပါ။ အခုေနာက္ပိုင္းကေတာ့ အရင္က ႐ိုက္ခြင့္မရခဲ့တဲ့
ဇာတ္လမ္းေတြကို ႐ိုက္ဖုိ႔ စဥ္းစားထားပါတယ္။ ႐ိုက္ျဖစ္ေအာင္လည္း
ႀကိဳးစားေနပါတယ္။ အဓိက ေျပာရမယ္ဆိုရင္ သူတာဝန္ယူထားတာနဲ႔ သူ႔စိတ္ဓာတ္ေတြ
တလြဲ ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ေနမယ္။ ထားပါေတာ့ ရဲက လုပ္ခ်င္တာ လုပ္ေနမယ္။ ဒါေပမယ့္
ဒါဟာ ကြယ္ရာမွာ လုပ္မယ္။ ရဲဆိုတာက သမာသမတ္ ရွိတယ္။ ေစာင့္ေရွာက္ေပးတယ္။
ထိန္းသိမ္းေပးတဲ့ အေနအထား ရွိေပမယ့္ ကိုယ္ကုိယ္တုိင္ကလည္း တစ္ခါတေလ
ယိမ္းယိုင္ေနတဲ့ အေနအထားဆိုတာ ရွိမွာပဲ။ အဲလိုေပါ့ မတူတဲ့ ကာ႐ိုက္တာေတြ
သ႐ုပ္ေဆာင္ဖုိ႔ ရွိပါတယ္။ ဝယ္ထားတဲ့ ဇာတ္ေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ဟိုတေလာက
ထြက္ထားတဲ့ ဆရာေဖျမင့္ရဲ႕ အဆိပ္လူ ဝယ္ထားတယ္။ ကုိယ္ဝယ္ထားတဲ့ ဇာတ္ကို
စိတ္ႀကိဳက္ လုပ္ခြင့္ရွိလားဆိုေတာ့ ဒါက ဇာတ္ကို သစၥာေဖာက္လို႔ မရဘူး။
သိပ္ေခတ္ကာလနဲ႔ မေလ်ာ္ညီလို႔ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲတာက လြဲရင္ေပါ့။ က်န္တဲ့
အပိုင္းေတြကေတာ့ မူရင္းဇာတ္ကုိ ပ်က္ေအာင္ မလုပ္ပါဘူး။ ဆရာမႀကီး မစႏၵာရဲ႕
ဝတၳဳကို ႐ိုက္ထားတာလည္း ရွိပါတယ္။ ဆရာမႀကီးရဲ႕ ဝတၳဳက အရမ္း
ေအာင္ျမင္ခဲ့တယ္။ ထင္ေပၚ ေက်ာ္ၾကားခဲ့တယ္ဆုိေတာ့ ဇာတ္ရဲ႕ ပံုစံ မပ်က္ေအာင္
လုပ္ရပါတယ္။ မူလေက်ာ႐ိုး မပ်က္ေအာင္လည္း ေတာ္ေတာ္ေလး ထိန္းထိန္းသိမ္းသိမ္း
လုပ္ခဲ့ရပါတယ္။ ဆရာမႀကီးကလည္း ေတြ႕တုန္းမွာ ဇာတ္ရဲ႕ ေက်ာ႐ိုးေလး
မပ်က္ပါေစနဲ႔လို႔ မွာပါတယ္။ နာမည္ႀကီး စာေရးဆရာေတြရဲ႕ ဝတၳဳကို ႐ိုက္မွ
တာဝန္ႀကီးတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘယ္ဟာပဲ႐ိုက္႐ိုက္ တာဝန္ႀကီးပါတယ္။ ဇာတ္တစ္ပုဒ္က
႐ုိက္ၿပီဆိုကတည္း ကစာေရးဆရာ နာမည္ႀကီးျခင္း၊ မႀကီးျခင္းက ကိုယ့္အတြက္
အေရးမႀကီးပါဘူး။ အေရးႀကီးတာက သူ႔ရဲ႕ အႏုပညာ စြမ္းအားပါပဲ။ အႏုပညာေက်ာ႐ိုး
မပ်က္ေအာင္၊ ဇာတ္လမ္းေက်ာ႐ိုး မပ်က္ေအာင္ တာဝန္ႀကီးနဲ႔ လုပ္သြားရမွာပါ”
လို႔ေျပာျပထားပါတယ္။